środa, 7 maja 2014

Znikam :(

Moje kochane :* Taka krótka informacja:

Możecie mnie udusić, ale niestety znikam po raz kolejny :( Powód już znacie: szkoła i poprawki, bo inaczej nici z wakacji :'( Zostały nie całe dwa miesiące nauki więc proszę wytrzymajcie !!! :) :* Obiecuję, że w wakacje będę cała dla Was :* Skończę tą historię, zacznę nową (drugi blog) i znowu blogger, kartka papieru, word, kawa i muzyka będą moim drugim światem <3 Jeszcze raz proszę, wytrzymajcie :* 

Ale z drugiej strony, nawet dobrze się złożyło. Potrzymam Was trochę w niepewności i będzie więcej emocji ;) 

Tymczasem trzymajcie za mnie kciuki, bo jak wszystkiego nie ogarnę i nie poprawię, to w wakacje będę całkowicie niedostępna :( Liczę na Was !!! ;3

Kocham Was :* :* :*
Ściskam mocno i żegnam na jakiś czas :*

P.S. Jejuuuuu, ja się chyba zakochałam *-* :D :3 <3 


3 komentarze:

  1. Kochana!
    Ja to świetnie rozumiem, sama ostatnio mam lekki kryzys jeśli chodzi o blogowanie, bo się z niczym nie wyrabiam... Naprawdę jest czasem ciężko. Mam nadzieję, że wrócisz obładowana pozytywnymi emocjami i gotowa do akcji :D Bardzo się cieszę, że informujesz, że znikasz i że wrócisz. Normalnie nie znoszę, kiedy ktoś przestaje blogować i nie powiadamia dlaczego.... Serdecznie ściskam i czekam w takim razie na wakacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Mam nadzieję, że ci się uda wszystko poprawić. Świetnie cię rozumiem, bo sama muszę poprawiać oceny itp.
    Informuję także, że u mnie pojawił się nowy rozdział. Kiedy znajdziesz wolną chwilę to zajrzyj.
    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana !

    Wakacje sie w sumie już zaczęły, więc mam nadzieję, że lada moment do nas powrócisz :)
    Czekam na dalszy ciąg tej opowieści... stęskniłam się już za tobą :)

    W wolnej chwili zapraszam na starego bloga czyt. nauczycieliona.bloog.pl
    Powróciłam na stare tereny :)
    Pozdrawiam,
    Bella

    OdpowiedzUsuń