środa, 2 lipca 2014

I'm Back !!!!! :D

Moje kochane !!! Powracam :*

Już po zakończeniu roku. Świadectwa w domu, ochrzan od rodziców zaliczony i można wrócić na bloga !!! :D Strasznie się cieszę :D Stęskniłam się za Wami :* <3

Nowy rozdział powinien pojawić się w przyszłym tygodniu. Nie chcę publikować go wcześniej, bo obrałam sobie, że na dzień dobry muszę dobrze wypaść :) Będzie to przedostatni rozdział (przepraszam) :* Ostatni będzie dłuższy :)

Na nadrobienie zaległości u Was mam dwa miesiące i zrobię wszystko żeby skończyć jak najwcześniej. Nie zaglądałam do Was długi czas i trochę się boję tego co tam zobaczę...Boziu będzie "kupa" roboty xD Jeśli będę miała jakąś prośbę to skorzystam z kontaktu :)

Jak może już wiecie, mam w planach napisanie drugiego bloga i prolog jest już w drodze. Musze tylko skończyć historię Karen, zrobić parę poprawek na 2b (drugim blogu) i za jakiś czas podam Wam link :)

Na tym zakończę :) Wracam na stare śmieci i jestem z tego powodu bardzo happy !!! :D

P.S. A jak tam u Was ??? Jak po zakończeniu roku ??? :)

A tutaj macie naszego Zac'a (na blogu Max) :3
Ach te głębokie, niebieskie oczka i lekki, zniewalający uśmiech <3 *o*

2 komentarze:

  1. No wreszcie! Czekam na rozdział;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Cieszę się, że już wróciłaś i czekam na rozdział.
    A tymczasem informuję, że u mnie na blogu pojawiła się nn.
    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń