sobota, 15 lutego 2014

Powrót :)

Witam Was !!!! Powracam do świata blogowego :)

Mam dwa tygodnie na nadrobienie zaległości u Was. Postaram się skomentować każdy nieskomentowany przeze mnie rozdział. Mam nadzieję, że żadnego nie pominę :)

Semestr zakończyłam z uśmiechem na ustach. :) Po pierwsze- ferie, po drugie- książki w kąt, po trzecie- dobra średnia (a myślałam, że będzie gorzej.) Szkołę opuściłam z dyplomem gratulacyjnym i walącym sercem :) Dlaczego walącym??? Bo ostatniego dnia, moja koleżanka powiedziała, że na dyskotece poprzedniego wieczoru, "całkiem niechcący" podsłuchała, jak taki jeden faaaaaaaaaaajny chłopak, mówi, że mu się podobam !!!!! AAAAAAAAAAA, normalnie motylki w brzuchu :3 Ale on ma cykora i normalnie mi tego nie powie, więc będę musiała wkroczyć do akcji :D

Ale, ja się przechwalam xD Łoj, źle ze mną... No nic, lecę do Was :D

Co do nowości u mnie, jeśli wyrobię się na dziś wieczór, to się wyrobię, jeśli nie, nowy rozdział opublikuję jutro :)

Całuski :***

1 komentarz:

  1. Hej !!!
    Tu Wiki z tej strony!!(Wiesz jaka Wiki )
    Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze, bo u mnie nie :(
    Pierwszy dień ferii a ja chora, aktualnie 38 stopni (lub wiecej).
    Bądź zdrowa & wesołych walentynek

    OdpowiedzUsuń